Na een megageslaagd, topfantastisch, supergeweldig, formidabel leuk schaakjaar, werd het seizoen gisteren op feestelijke wijze afgesloten met een slotactiviteit in het Holleblok. Onze jeugdspelers konden onder het genot van een verfrissend drankje en wat snoepgoed eerst een uurtje vrij schaken (gewone pot, doorgeefschaak, weggeefschaak... het mocht allemaal gisteren!). Met het mooie en warme weer konden we gezellig buiten schaken, wat natuurlijk zorgde voor extra leuke sfeer!

Na het vrije schaken was het tijd om onze kampioenen te vieren!! Voorafgaand werd eerst even teruggeblikt op de vele activiteiten die het dit schaakjaar voorbij zijn gekomen. Dat deden we met een fotoreportage. Jaa, wie wist nog dat wij in december het hebben opgenomen tegen de Kerstman en zijn lieftallige Kerstvrouwtje op toernooi in Eindhoven?!! En dat we een Nieuwjaarstoernooi hadden, massaal claimden in Hoevelaken, 2 kraampjes nodig hadden voor de vele bezoekers op de Oranjemarkt, stoutmoedig een doorgeefschaaktoernooi organiseerden op de slotavond van de avondvierdaagse... en dit is alleen nog maar een greep uit de vele activiteiten die we hadden!!!

Naast de winnaars van de interne voorjaars-jeugdcompetitie werden eerst de topscorers voor team D1 (Kenny) en team D2 (Pelle) van de Externe Competitie in de bloemetjes gezet!! Zij wisten voor onze vereniging het allermeeste punten te verdienen in de competitie tegen de andere clubs uit de regio.
In de voorjaarscompetitie zelf haalde Daniël de derde plek, Giovanni de tweede plek en Fabian de eerste plek in Stap 1. In Stap 2 werd Pelle Derde, Ruben tweede en Mats, met net een puntje meer dan Ruben, meer dan verdiend eerste! In onze hoogste categorie, Stap 3, werd Jochem derde, Aled tweede en Mitia 1ste.

Tot slot kregen alle deelnemers een getuigschrift mee naar huis waaruit blijkt dat ze met veel enthousiasme en inzicht de lessen van hun Stap hebben voltooid.

Een topgezellige afsluiter die nu al veel zin geeft in het komende schaakseizoen!! We wensen iedereen een hele fijne vakantie toe en tot in september!!!!

27 okt 2017
30 okt 2017