De Schaakvereniging "Huizen" is een actieve vereniging die veel schaakactiviteiten organiseert voor leden en niet-leden. Op 50(!) donderdagavonden in het jaar kunt u ons vinden in wijkcentrum HOLLEBLOK, Holleblok 2, in Huizen. U bent steeds van harte welkom om eens een partijtje mee te komen spelen.

Jeugdspelers kunnen bij ons terecht voor schaaktraining, jeugdcompetitie en jeugdtoernooien. Voor volwassen schakers is de interne competitie bijzonder aantrekkelijk. Na de partij is er nog volop gelegenheid voor een praatje, analyse of een snelschaakpartijtje.

Ook niet-leden kunnen deelnemen aan de Rapidschaakcompetitie, die op 4 donderdagavonden per jaar wordt gehouden. (Daarnaast kunnen zij ook deelnemen aan de Zomerschaakcompetitie in de maanden juli en augustus, die altijd grote regionale belangstelling trekt en uitgebreid in de pers komt. Door de gevarieerde beginstellingen is het iedere week weer anders en kan ook op ieder moment worden deelgenomen.)

We organiseren ook nog toernooien zoals het clubsnelschaakkampioenschap en het Spijkertoernooi.

18 dec 2017
21 dec 2017